Saturday, November 16, 2019

Matemaatikanädal Itaalias. reede-laupäev

Õpilasreisi kuuenda-seitsmenda päeva kokkuvõte. Autorid: Kärt 8.kl ja õpetajad Kai, Pille
--------------------------------------------------------------------------------------

Täna hommikul läksime me algkooli, kus käisime teise kuni viienda klassi tundides. Seal tutvustasid selle kooli lapsed meile ennast inglise keeles ning laulsid laule ja õppisid matemaatikat.

NB! Algklasside koolivorm on sinine kittel, mis tõmmatakse oma riiete peale.

Pärast klasside külastamist oli meil kohvipaus. Siis tuli veel käia paaris tunnis, kuni meile tuli järgi buss ja sõitsime partnerkooli, kus täitsime küsitlust projekti tegevuste kohta. Peale seda läksime me sööma lõunat.

Lõuna söödud, istusime bussi tagasi ja sõitsime hotelli. Hotellis valmistasime ette oma esitlusi õhtuks. Sellele järgnes aeg asuda Atri teatri poole, kus esitasime oma luuletusi, nägime itaallaste muusikalisi ja tantsulisi etendusi. Me esitasime ka oma esitluse ning laulsime ja tantsisime kõik koos ühiseid laule ja tantse.

Teatrile järgnesid viimased kiired poes käigud. Tänast pidulikku õhtusööki sõime me samas kohas, kus lõunasööke. Seal pakuti meile väga palju erinevaid ja uusi maitsvaid asju.  Lõpuks Erasmus +tort.
Sellest hoolimata kulus enamus ajast meie diskole. Oli ka suur tantsupidu-disko, väga hoogne ka itaalia temperamendis. Saime kätte projektinädala tunnistused. Lahkudes oli ikka palju pisaraid.

Hotelli jõudes tuli pakkida viimased asjad. Eesti poole teele asusime kell 2 öösel.
Meie kodutee: Transfer Atri-Pescara, liinibuss Pescara - Rooma lennujaam, seejärel lennuk Rooma-Helsingi-Tallinn.