Tuesday, November 12, 2019

Matemaatikanädal Itaalias. algus

Erasmus+ Mänguline matemaatika 10.-16.11.2019 Atri, Itaalia
-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Esimesel päeval st pühapäeval saime pärastlõunal kokku lennujaamas ning lendasime Helsingi.
Olime tund aega Helsingis ja siis läksime järgmisele lennule, Rooma. Kell 8 õhtul jõudsime Rooma ja ootasime bussi, mis viiks meid sihtkohta - Atri linna.

Kella 1 paiku jõudsime ööbimispaika, 3 tärni hotelli - Hotell Du Parc, olime väsinud ja jäime peagi magama.

Kokkuvõtteks esimene päev sisaldas väga palju reisimist.

Esmaspäeva hommikul ärkasime juba kell 7:30 ning läksime sööma, kus toit oli teistsugusem Eesti toidust, aga sai hea kõhutäie.

Seejärel suundusime Atri kooli, seal ootas meid pidulik vastuvõtt ja kooli orkester, kes mängisid Itaalia ning Euroopa hümni.

Peale ametliku osa lõppu tegime mitmeid tegevusi, mis seostuvad matemaatikaga: alg- ja kordarvude tabeli koostamine, geomeetriliste kujundite koostamine kõrte abil, puu kaunistamine säravate numbritega, mille läbi saime teiste projekti kaaslastega tutvuda.

Meie arvates jääb Atri kool puhtuse ja iluduse poolest Kuusalu Keskkoolist alla. Pärast kooli tegevusi läksime lõunatama mäepealsesse restorani, kus anti meile Itaalia-pärast toitu, mis oli okei. Sealt sõitsime bussiga lasteaeda, milles ei olnud midagi väga märkmisväärset.

Järgnevalt algas orienteerumismäng kohalikus pargis. Siis oli meil 3 tundi vaba aega, millele järgnes õhtusöök pitsakohvikus. Tutvusime teiste kaasreisijatega, kes võtsid meid avatud kätega vastu.