Thursday, November 14, 2019

Matemaatikanädal Itaalias. Neljapäev

Õpilasreisi viienda päeva kokkuvõte. Autor: Ruta 7.kl
--------------------------------------------------------------------------------------

Hommikul sõitsime bussiga ,,Atri Badlands’’ looduskaitsealale.

Matemaatikanädalale kohaselt alustasime taas arvutustega - selgitasime valemite abil välja, kui pikk peab olema pillikeel, et saada kätte kindlaid helisid. Selle valemi mõtles välja Pythagoras.

Seejärel viidi meid ekskursioonile, kus meile tutvustati errusiooni tulemusel tekkinud pinnamoodi. Kõndisime mööda looklevat matkarada mäest alla ja pärast üles. Vaade oli lummav.

Peale lõunapausi viidi meid bussiga Aadria mere äärde. Rand oli pikk ja tühi, kuid liivane ja ilus. Jalutasime ranna äärses pargis. Meile tutvustati sealseid taimi ja puid. Huvitav on see, et seal elavad musta värvi oravaid.

Mereäärses tornis tegime peatuse, meile räägiti matemaatika ja looduse seostest.

Nägime ühte huvitavat põõsast, mille marjad on oranžpunased ja õied valged. Ja kuna lehed rohelised, siis selle järgi ongi saanud Itaalia lipp endale värvid saanud. Tegu on hariliku maasikapuuga