Wednesday, May 1, 2019

Tujuküllane teisipäev sporti tehes



Teisipäev Portugalis

See päev oli töökas, aga meie pidasime vastu.
Hommikul sõin koos oma sõbra Dianaga krõbinaid. See jääb mulle eluks ajaks mõistatuseks, miks ta neid sooja piimaga joob. Pärast seda läksime bussi peale. Seal ma nägin, kuidas poisid koguaeg kätt suruvad. See on vist nende komme nii teha. Kui kooli juures bussist välja astusime, läksime jälle tema klassi juurde. Kõik ütlesid ka mulle tere, kui tulid. Läksime alla ja juba olid teised eestlased ka seal.
Päevane programm algas ja läksime mänge mängima. Esimene neist oli kerge - lihtsalt tervitad ja annad palli edasi. Mõned mängud olid rasked, mõned kerged. Aga viimane palli mäng tuli mul hästi välja.









Käisime koolisööklas lõunat söömas ning pärast, vabal ajal otsustasime mängida kõik koos võrkpalli. See oli tore ja õudne, kui pall tuli. Pärast mängu märkasin, et olin päikest saanud kätele. Käed olid punased.




Siis oli aeg minna bussi peale ja sõita kanali äärde. Seal moodustati grupid ja esimene grupp läks algul ratastega sõitma. Pärast 5 km sõitu sai meie grupp kanuutama. See oli üli äge. Olin koos Franciscaga. Me pritsisime teisi ning meid pritsiti vastu. Olin pärast jube märg.









Anett, Kärt ja Mariella tegid nagu kukuksid nad vette.






Läksime tagasi kooli ning otsustasime minna poodi. Seal tutvustati meile Portugali alkoholi. Pärast hakkasime bussiga tagasi kodu poole liikuma. Seal puhkasime ja rääkisime juttu. Kuna mul olid käed ära põlenud, otsustati minna apteeki päikese kreemi ostma. Pärast seda oli õhtu söök ning pärast õhtu sööki läksime peole.

Ma olin väsinud, kuna Eestis on aeg 2 tundi ees. Jõudsime koju kell 1 öösel. Jube väsimus oli, aga siis saime koju magama. See oli üks jube tegus päev:)

Elis

No comments:

Post a Comment