Sunday, January 20, 2019

SDDS - Iga lõpp on uue algus (Johanna ja Mariella)

Viimasel reisipäeval saime ärgata hiljem kui tavaliselt. Eelmistel päevadel oleme ärganud seitsme paiku, täna saime kaks tundi kauem magada. Pakkisime asjad, jätsime hüvasti võõrustaja perega.

Edasi läksime välja varahommikusi pannkooke sööma. Tellisime kõik samad pannkoogid, kuid kätte saime need väga erineval ajal. Peale selle, et need tulid erineval aja,l tulid need pannkookide kohta väga kaua ja oli oht, et jääme bussist maha.
Pidime kohtumispaigas 11.15 kokku saama, kuid alles 11 saime oma pannkoogid kätte. Sõime kiiresti pannkoogid ära ja jooksime bussi peale.

Jätsime hüvasti sõprade, sealsete õpetajate ja võõrustajatega ning koos portugallastega asusime Thessaloniki lennujaama poole teele.
Lennujaamas jätsime portugallastega hüvasti, portugallased jäid oma lendu ootama ja me suundusime check-in leti juurde.
Kuna järjekord oli pikk, pidime kaua passima. Selle aja jooksul suutis Kaspar kotti avades oma soki põrandale unustada ja Piia unustas oma kohvrit endaga kaasas kanda, kuid lõpuks mõlemad esemed leidsid omanikud. Kuna check-inis ootamine võttis kaua aega, oli meil aega ainult vetsus käia ja ei saanudki sealt suveniire osta nagu algul arvasime, vaid pidime kohe turvakontrollist läbi käima ja lennukile minema.

Stockholmi lennujaama jõudes läksime esimese asjana vetsu ja siis sööma. Enamus
söögikohti oli kinni ning pidime valima kiirtoidu variandi.

Peale sööki otsisime omale koha, kus oleks mõnus meie järgmist lendu oodata. Kuna meil oli neli tundi järgmise lennuni, hakkasime meie oma blogipostitust kirjutama. Teised käisid lennujaama peal ringi ja külastasid veel lahti olevaid poode, meie jaoks oli see uus, et nii suures lennujaamas pannakse nii vara poed kinni. Kell oli umbes kaheksa, kui enamus poode olid juba kinni.

Kohtumispaika tagasi tulles, hakkasid teised kaarte mängima, Andreas allesjäänud friikaid sööma ja Jaak käis mänguväljakul mängimas.

Johanna ja Mariella

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Meediakajastus projektinädalal:

* Kohalikus lehes ilmus nupuke vastuvõtust linnavalituses.

* Veebilehes ilmus kaks artiklit meie tegevustest:

Armani maja külastus

Linnavalitsuse vastuvõtul

Veel kauneid viimase päeva pilte:

What happened in Greece, stays in Geece!