Tuesday, November 10, 2015

Väärtustades Poolat!

1. PÄEV: Lennuk lendas 1tund ja 40 minutit. Eestiga võrreldes on Poolas kell 1 tund maas. Esmamulje riigist oli positiivne, sest inimesed olid väga sõbralikud ja abivalmid. Hotelli jõudsime suurte sekeldusteta. Juba õhtul õhtustasime koos poolakate ja norrakatega.

2. PÄEV: Päev algas ühise hommikusöögiga, millele järgnes linnaekskursioon Varssavis. Käsime vaatamas kahte paleed ja vanalinna. Sellele järgnes väga pikk rongisõit esmalt Poznani, kust sõitsme teise rongiga edasi Pobiedziskasse. Hotelli jõudsime umbes kell 21:00.

3. PÄEV: Täna käisime koolis, kus tutvusime koolimaja ning üksteisega. Vahetasime väärtuste karpe ja  tegelesime mitmete projektiküsimustega. Meie edastasime enda väärtuse karbi Itaaliale. Peale seda sõitsime Poola esimesse pealinna Gnieznosse, kus tutvusime linna ja selle ajalooga. Õhtul ootab meid ees veel projektikoosolek ning õhtusöök.
Koolimaja

Algklassid

Võimla, koos ronimisseinaga

Projektikohtumine

Väärtuste karbid
Meie saime horvaatlastelt  nende väärtuste karbi